sâmbătă, 14 iulie 2012

Salata de rosii, telemea si crutoane de secara



2 rosii mari
1 ceapa
75 - 100 g telemea de vaca
1/2 felie de paine de secara
o legatura de marar
sare (daca mai e nevoie), piper
1-2 linguri ulei de masline (eu am pus una, dar cred ca e chestie de obisnuinta)

* am prajit painea si am facut-o crutoane (se pot taia cubulete de paine, se pun intr-o tava, se stropesc cu putin ulei de masline si se lasa la uscat in cuptor - eu n-am avut timp azi, era foamea mare :)))
* rosiile se taie in sferturi, si sferturile feliute :)
* ceapa se taie ca si rosiile in sferturi si apoi feliute subtiri
* telemeaua se taie cubulete

* se pun toate intr-un castron, se adauga mararul tocat (eu il tund deasupra salatei cu o foarfeca!), sarea, piperl si uleiul si amestecam cu grija


A fost fantastic de buna, pe cuvantul meu ...va doresc pofta buna tuturor!!!!!
Aceasta este prima salata din seria celor promise la "Raluca si Razvan" (ar fi putut fi a doua, insa incercarea de a manca Tabouleh nu a fost pe placul papilelor mele gustative :)))) - voi reveni si cu acea salata, poate ca e pe placul cuiva ...)

Va doresc o zi minunata si va mai astept prin lumea mea! :)




Niciun comentariu: