marți, 24 ianuarie 2012

Chiftelute la cuptor

 Reteta de la Adi Hadean

1 kg carne tocata (de care doriti, eu am folosit porc, cica-i cea mai buna leguma !)
2 linguri pesmet
2 oua
o mana de patrunjel tocat
ceva marar
1 catel de usturoi tocat marunt (mai mergeau 5-6:D)
sare, piper si alte condimente dupa plac (eu m-am rezumat la astea doua)

* se amesteca toate si se formeaza chiftele, care se aseaza pe hartie de copt, in tava cuptorului

Daca faceti cu carne de porc, cum am facut eu, va trebui sa schimbati hartia la un moment dat, pentru ca lasa o juma' de kil de grasime .........
Asa am realizat ce mancam atunci cand le prajim in ulei ....
Data viitoare o sa le incerc din vita sau pui :)

Multumesc Adi Hadean !!!


11 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt minunate.Pup!

catkitchen spunea...

De cand am descoperit chiftelutele la cuptor, altfel nu le mai fac!!

Ada spunea...

Ma bucur tare, tare mult ca va plac!!!

Bunatati de Poveste spunea...

sunt super...mai ales pt pitici !!!

Anonim spunea...

Iupiiii , ce bine ca am intrat azi pe blogul tau....am pregatit deja amestecul de chiftelute ( de pui ce-i drept ) asa ca ....cum ajung acasa le bag la cuptor.
Pusiiiiiiiiii
Simona M

Ada spunea...

Piticii vor fi incantati. Si voi la fel !! Va pup pe toti, de la mic la mare si va doresc sa aveti pofta bunaaaa !!!

hadean spunea...

eu mulțumesc:)

Ada spunea...

Adi, dupa cum vezi, noi iti laudam in cor chiftelele :)
Esti nemaipomenit de talentat! Multumim pentru tot ce faci!!!

Valeria spunea...

Foarte tare reteta! N-am facut niciodata chiftelute la cuptor. Mersi frumos de reteta.. imi place la tine pe blog :D

monica s. spunea...

sunt foarte bune asa la cuptor...le-am facut in weekend, Ada, si sunt bestiale si sanatoase
fara ulei si fara grasimea din ele...asa le voi face mereu...toata lumea a fost incantata

Ada spunea...

Ma bucur ca v-au incantat chiftelutele :) Sa va fie de bine !!!